Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy2019-03-26 19:26:43Elementy działań marketingowych firmy to zróżnicowane narzędzia pozwalające docierać do nowych klientów i wzmacniać wizerunek marki. Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej wlicza się w obszar najefektywniejszych narzędzi marketingowych. |
|
Szkolenia dofinansowane z KFS – jakie kursy z dofinansowaniem?2020-02-18 11:47:34Stawiaj na ciągły rozwój Swój oraz pracowników, szkolenia mogą pomóc zapewnić sukces Twojej firmie, a wykwalifikowani pracownicy to filar przedsiębiorstwa. |
|
Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?2021-12-27 12:55:53Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne w postaci telefonu, korespondencji e-mail, komunikacji na czacie firmowym i platformach social media takich jak np. Facebook, Linkedin, Instagram czy innych. |
|
Jak zostać event managerem? Krótkie wprowadzenie dla początkujących2020-12-16 13:12:05Event manager to osoba odpowiedzialna za zorganizowanie i przebieg eventu, koordynację wszystkich działań w jego trakcie oraz podejmowanie decyzji w przypadku wystąpienia sytuacji trudnych. |
|
Zasady obsługi klienta2020-10-06 14:09:37Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe... |
|
Jak zorganizować pracę zdalną w firmie?2020-04-09 17:20:22Wielu pracowników z dnia na dzień rozpoczęło pracę zdalną. W nietypowej sytuacji znaleźli się również menedżerowie, którzy muszą zarządzać w sposób zdecydowanie odmienny od dotychczasowego. Jak sobie poradzić z tymi wyzwaniami? |
|
Szkolenia dla działów HR - w jakie warto zainwestować?2019-06-25 19:32:25Przyszłość firmy zależy w dużej mierze od efektywności pracy jej działu HR. W końcu to właśnie specjaliści ds. human resources czuwają nad ludźmi budującymi przedsiębiorstwo i jego potencjał. Z tego względu, dział HR powinno się regularnie ulepszać np. poprzez inwestowanie w szkolenia jego pracownik |
|
Zarządzanie zakupami. Ciekawie i dynamicznie2019-04-09 13:04:17Zarządzanie zakupami, to "szkolenie było prowadzone ciekawie, dynamicznie. Poparte wieloma przykładami i ciekawostkami" - to jedna z wielu pozytywnych opinii i ocen, które otrzymało szkolenie "Zarządzanie zakupami z elementami negocjacji zakupowych" przygotowane i prowadzone przez naszego trenera. |
|
Negocjacje zakupowe. Co powinien umieć Kupiec?2019-04-03 12:43:53Negocjacje zakupowe, to kompetencja, która jest szczególnie pożądana u Kupców, managerów i specjalistów ds. zakupów. Wynik negocjacji zakupowych wpływa przecież na koszty funkcjonowania firmy. |
|
Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo2019-04-02 14:15:43Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo dobrze rozwiniętych kompetencji w obszarze komunikacji interpersonalnej... |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenia dla działów HR
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.