Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-05-05

Było:1480zł

Jest:1380zł

Artykuły i poradniki szkolenia dla działów HR

Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy
2019-03-26 19:26:43

Elementy działań marketingowych firmy to zróżnicowane narzędzia pozwalające docierać do nowych klientów i wzmacniać wizerunek marki. Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej wlicza się w obszar najefektywniejszych narzędzi marketingowych.

Artykuł Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy
Szkolenia dofinansowane z KFS – jakie kursy z dofinansowaniem?
2020-02-18 11:47:34

Stawiaj na ciągły rozwój Swój oraz pracowników, szkolenia mogą pomóc zapewnić sukces Twojej firmie, a wykwalifikowani pracownicy to filar przedsiębiorstwa.

Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?
2021-12-27 12:55:53

Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne w postaci telefonu, korespondencji e-mail, komunikacji na czacie firmowym i platformach social media takich jak np. Facebook, Linkedin, Instagram czy innych.

Artykuł Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?
Jak zostać event managerem? Krótkie wprowadzenie dla początkujących
2020-12-16 13:12:05

Event manager to osoba odpowiedzialna za zorganizowanie i przebieg eventu, koordynację wszystkich działań w jego trakcie oraz podejmowanie decyzji w przypadku wystąpienia sytuacji trudnych.

Artykuł Jak zostać event managerem? Krótkie wprowadzenie dla początkujących
Zasady obsługi klienta
2020-10-06 14:09:37

Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe...

Artykuł Zasady obsługi klienta
Jak zorganizować pracę zdalną w firmie?
2020-04-09 17:20:22

Wielu pracowników z dnia na dzień rozpoczęło pracę zdalną. W nietypowej sytuacji znaleźli się również menedżerowie, którzy muszą zarządzać w sposób zdecydowanie odmienny od dotychczasowego. Jak sobie poradzić z tymi wyzwaniami?

Artykuł Jak zorganizować pracę zdalną w firmie?
Szkolenia dla działów HR - w jakie warto zainwestować?
2019-06-25 19:32:25

Przyszłość firmy zależy w dużej mierze od efektywności pracy jej działu HR. W końcu to właśnie specjaliści ds. human resources czuwają nad ludźmi budującymi przedsiębiorstwo i jego potencjał. Z tego względu, dział HR powinno się regularnie ulepszać np. poprzez inwestowanie w szkolenia jego pracownik

Artykuł Szkolenia dla działów HR - w jakie warto zainwestować?
Zarządzanie zakupami. Ciekawie i dynamicznie
2019-04-09 13:04:17

Zarządzanie zakupami, to "szkolenie było prowadzone ciekawie, dynamicznie. Poparte wieloma przykładami i ciekawostkami" - to jedna z wielu pozytywnych opinii i ocen, które otrzymało szkolenie "Zarządzanie zakupami z elementami negocjacji zakupowych" przygotowane i prowadzone przez naszego trenera.

Artykuł Zarządzanie zakupami. Ciekawie i dynamicznie
Negocjacje zakupowe. Co powinien umieć Kupiec?
2019-04-03 12:43:53

Negocjacje zakupowe, to kompetencja, która jest szczególnie pożądana u Kupców, managerów i specjalistów ds. zakupów. Wynik negocjacji zakupowych wpływa przecież na koszty funkcjonowania firmy.

Artykuł Negocjacje zakupowe. Co powinien umieć Kupiec?
Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo
2019-04-02 14:15:43

Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo dobrze rozwiniętych kompetencji w obszarze komunikacji interpersonalnej...

Artykuł Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo

stron: 1 2 3156

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenia dla działów HR

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.